23 de gener 2013

Fins aviat!

Aquesta aventura que ara farà 4 mesos vam començar, ha arribat al seu destí. Era la primera vegada que creava un bloc i que hi escrivia de manera regular com a creadora i no com a seguidora, i he de reconèixer que ha estat una experiència enriquidora.

Confesso que no li he dedicat tot el temps que voldria fent entrades setmanals, però si que va ser un repte per a mi la creació del meu petit espai personal, cercant i tractant aquelles imatges que més m'agradaven per fer el meu bloc més acollidor i còmode per a mi. Crec, que per la resta de tasques que he anat realitzant al mateix temps que havia de mantenir actualitzat aquest espai, tal vegada no he donat el 100% sent bastant irregular en la creació de noves entrades. Tot i així, he intentat parlar de temes interessants o que m'han cridat l'atenció i esper que hagin agradat o entretingut a algú.

Per altra banda, he de dir, que aquests dies amb els preparatius del meu viatge a Itàlia, m'he plantejat la possibilitat de mantenir viu aquest espai per tenir informats a familiars i amics, i a tots els que estiguin interessats en saber com sobrevivim per terres italianes durant les nostres pràctiques. Per tant, això no és un adéu per sempre, sinó sols un adéu per un instant!

Arreveure i fins la pròxima!

1 comentari:

Anònim ha dit...

T'anim a q ho facis, q continuis usant el bloc per contar-nos com te va per Italia, i com usen ell les TIC a les escoles. Sort en la teva nova aventura!
Cati.