19 d’octubre 2012

Tractament d'imatges (GIMP)


Aquesta setmana en el taller d'imatge digital hem introduït el programa GIMP, del qual n'havia sentit parlar però no havia utilitzat cap vegada. En aquest taller hem après a modificar el format de les imatges, a redimensionar-les, a canvia-ne la resolució i el mode de color entre d'altres funcions; i això ens ha permès reproduir la imatge penjada aquí sota encomanada a la pràctica.


Penso que aquest tipus de programes em serviran molt d'ara endavant per poder realitzar el nostre propi material didàctic. Ara bé, considero que no és un programa molt intuïtiu per aquelles persones que no tenen coneixements previs sobre el tema, ja que per a realitzar certes funcions he hagut de dedicar-li molta estona, com és el cas de les lletres i la seva curvatura.

Per altra banda, he de dir, que l'aprenentatge de certes tasques m'ha facilitat molt poder fer canvis de format al meu blog que abans no imaginava ni sabia fer, però també en moltes ocasions m'he trobat amb idees i pensaments que no sabia com reproduir, i per tant hauré de seguir investigant i culejant aquesta nova eina d'edició per fer realitats els meus somnis.